X سُعداء بتواجدكم بيننا ونتمنى لكم قضاء وقت ممتع ، نأمل منكم زيارة صفحة شروط الإستخدام ، تفضلوا مشكورين بالتسجيل*** اضغط هنا *** لإثراء الجميع بخبراتكم السياحية
Loading...

عدد المعجبين14الاعجاب

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-04-2016, 02:46 AM   #21

مسافر جديد

انتي ستة ايام راح تروحي
حابة يجيك سواق في المطار يوديكي للفندق واليوم الثاني يرجعك المطار
وحابة سواق يوديكي من كوالالمبور الى الكامرون ويرجعك ثاني كوالالمبور ولا سلانجور يتكلم عربي
وايش كمان حابة قولي واي شخص حاب اساعده انا في خدمة الزائرين والاعضاء المنتدى الي ساعدني كثيرا ولا استغنى عنه
انا كدة هاخد بنصايحكم وهلغي الكاميرون. هيبقا سيلانجور هحتاج حد يوديني كوالالمبور بالاماكن السياحية اللي فيها. و هروح جينتنج من سيلانجور برضه وطبعا لنكاوي هحتاج حد للاماكن.
اصلا انا معرفش لسة الاماكن اللي جنب بعض اللي ينفع تتراح مع بعض نفس اليوم ايه هي. ده اللي برتبه حاليا علشان اكتب جدولي النهائي بوجهاتي.
لو تكرمت علينا تكتب اللي تعرفه في قسم بوابة ااسفر الى ماليزيا فيه ملف متثبت عن ارقام السواقين المجربين. ضيف هناك الارقام وملاخظاتك ايه معاهم والمشرفين هيظبطوه
تقبل تحياتي وتقديري الكبير ليك

مريم يوسف غير متواجد حالياً  
قديم 09-04-2016, 11:17 AM   #22

مسافر جديد

اختي الفاضلة الاماكن السياحية في كوالا لمبور كل الي تسويه تروحي شارع العرب في باص اسمه الهوب هوب تبدا رحلته من الساعة 9 صباحا الى 8 مساء هذا يوديكي جميع الاماكن السياحية في كوالالمبور بس بيقيمة 45 رنقت للشخص والاطفال 24 رنقت وتقدري تنزلي في كل مكان تبغيه وتتمشي وترجعي نفس المكان الي نزلك فيه لانو كل 20 دقيقة تقريبا يمر وتركبي وتروحي المكان الي بعده دون الحاجة لسائق او اي شيء اخر يحسبلك بالساعات وخلافه هذي كوالالمبور سلانجور انتي ساكنة في الصن واي لاقون جنبك المول وماتحتاجي سائق وفي المساء تروحي الاي ستي بتكسي وترجعي بتكسي بس نزلي برنامج ماي تاكسي استعيني وجنتق روحيها بباص كلمي استقبال الفندق قليلهم ابغى اروح جنتق وراح يقولولك واذا لنكاوي استاجرو سيارة اوفرلكم واستعيني بموضيعي
http://www.arabtrvl.com/vb/t10120.html
جدول كامل شامل وكامل عن الاماكن السياحية تلاقي الجدول في المرفقات
حلو موضوع باص الهوب هوب ده هسال عنه هناك باذن الله.
وجاري قراءة الجدول المرفق
جزاك الله كل خير اخويا shariz

مريم يوسف غير متواجد حالياً  
قديم 24-05-2016, 01:43 AM   #23

مسافر جديد

اخت مريم ممكن اتواصل معك لعدة استفسارات عن ماليزيا وارقام السائقين خصوصا في لنكاوي
صراحة ليس لدي علم كيف اتواصل على الخاص

No0oryn غير متواجد حالياً